54 Posts in 18 Topics- by 28 Members - Latest Member: ericgreen264

Pages: [1]

Author Topic: Equinox-torrent  (Read 666 times)

grim

• Administrator
  • Newbie
    • View Profile
Equinox-torrent
« on: December 31, 2008, 11:32:56 PM »

The four albums all in one torrent. See how long it lasts.

Dumme Birger

• Guest
Re: Equinox-torrent
« Reply #1 on: October 07, 2009, 01:44:20 PM »

Hei.

Godt å se at torrenten er offisielt sanksjonert :P
Den skal leve ennå, jeg seeder den iallefall.

Men, jeg lurer på noe, Grim: Har du fremdeles original-CD'ene liggendes et sted? Jeg kontaktet Skule på Facebook, men han sier at han ikke lenger har dem. Det jeg tenkte er å rippe dem til et tapsfritt format som f.eks FLAC, og legge dem ut på det framifrå musikkarkivet what.cd, og mer tilgjengelige tjenester som Pirate Bay. Da vil de i teorien kunne leve i evigheten, siden FLAC ikke fjerner noe informasjon fra lyden.

Hvis du skulle mangle den tekniske kompetansen som trengs for å få til dette, så bistår jeg gjerne, men jeg forstår det selvsagt svært godt om du ikke tør å låne ut skivene.

PS. De MP3'ene som er lagt ut stammer fra min brors original-CD'er, men de ble stjålet i et innbrudd for en del år tilbake, før jeg visste hva FLAC var for noe.

agitator

• Newbie
  • *
    • View Profile
Re: Equinox-torrent
« Reply #2 on: March 22, 2010, 05:41:44 PM »

Alle de fire Equinox-skivene ligger nå ute på The Pirate Bay i FLAC-format. De er rippet av original-skivene og er altså uten noen form for kvalitetstap.

I tillegg så er "Skrell"- og "Nuh!"-EP'ene lagt ut i MP3'er med max kvalitet (320 kbps), i samme torrent.

Link: http://thepiratebay.org/torrent/5454373
Pages: [1]